2 dagar kvar:)

Tjeenna
Nu ska man gå upp och börja packa tills Varberg
Åker ditt på Lördag me bästa manda:)))))
MM undrar vad jag ska ha för väska som får plats med
"KLÄDERNA"hahah,men idah så har jag bara slapat,så skönt
för det var ingen hemma som tjata på en och sånt,
Men för en stund sen så hörde jag något som mjaua men
jag såg inte lakris,och så leta jag efter honom ,för jag hörde ju
att det mjaua och så titta jag upp och då sitter lakris på taket.
och jah bara vah faann, heheh
men nu ska jag gå upp ock kolla vilken väska jag ska ha

caio//liínnea

Kommentarer
Postat av: mandacool

Vi kommer att ha det bäst<3333333333

2010-07-08 @ 22:48:03
URL: http://mandaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0