TALANGEN

Heej

Nu ska nu få höra vah som hände igår:)
Först så gratta jag och pappa mamma på för
hon fyllde år,sen så var jag så klart tvungen att klippa
gräset.
Efter det så kom manda och hade skoj sen
så skulle jag och manda göra oss i ordning
hos emelie,hahah jag och manda fick hela deras hus
för oss själva det vah kul,sen så kom sopie hem haha det viste
inte vi ;)
vilkA FRÅGOR hon ställde till oss
men iallfall efter vi hade gjort oss i ordning så gick vi ner till
Talangen,å sen kom vilma hahah vah hon sprang ut mycket;)HIHI
Sen så träffa man några man kände lite gran OCH
JAG TRÄFFA JULIA SOM JAG INTE HADE TRÄFFAT PÅ ETT HALV ÅR SÅ DET VAR KUL.
Sen så sov jag över hos manda,jäklar vah man hade ont i benen efter discot

Imorgon så åker jag till Skåne........

caio///liinnheA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0