When You Say Nothing At All-Ronan Keating

Heej

Nu är man äntligen hemma.
Först så var man i varberg med bästa manda i en vecka:)
sen så vah man hemma en kväll elr nu vah man ska säga och sen¨
så stack man till slätte en vecka så igår kväll fick jag hem längtan.
Så det ä skit skönt att vara hemma.

DATORN ÄR KNÄPP OCH JAG HITTAR NT USB SLADDEN SÅ
 KAN "INTE" LÄGGA IN BILDER FRÅN VARBERG-.-

Köpte iallafall¨
Svarta jeans leggins-Gina
Skor-Scorett
Och det här käpte jag i Ullared

Örhengen
Halsband
Armband
Cykelbyxa
Pyjamas tröja
Trosser
BH
Film
Plattång
Mini väska
2st Hårspray
2st Ögonskuggor
Parfym till mamma(pressent)
Hårnålar
Diadem
Halsband och hårklämmor till Helena Ballonger
Litet sminkkitt
Sims3 jobbliv(delar med manda)
2 kort

Det var nog allt jag köpte.
MÅSTE HA MER PENGAR

Puzz//liinnhea




Kommentarer
Postat av: mandacool

haha vi hade nice<33333333

2010-07-25 @ 22:24:23
URL: http://mandaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0