ÄLSKAR 6:AN

Tja Tja nu har jah precis kommit hem från fille,och där var det skojsit,ska sammanfatta dagen lite snabbt.
Först brännbollstunering,van 2 matcher av 4.Jah och daniel fick lite damp på näst sista matchen;)
sen efter skolan så hänger jah med manda,sen kmr sanna till oss och lite senare kmr marcus,
sen skulle vi ner till bäcksjön och jag och manda oska nt gå så jag,manda och marcus cyklar på hans
lilla bmx,(jag sitter på styret,manda längst bak óch marcus styr hahah det var roligt i nerförs backen)
sen när vi kmr fram så möter vi hanna för vi skulle bada,sen kmr daniel.Det vaer varmt i vattnet tycker jag B)
Sen sticker vi upp till kiosken och köper godis hahah,sen sticker jag och manda hem till henne,sen kom daniel och marcus för vi skulle gå med dom till fille,för vi skulle ha GRILL KVÄLL det var skit kul,sen på slutet vet jag nt vad som hände men jag och filip badar medan alla tittar på heheh,jag vill verkligen nt skiljas från klassen på fredag,för vi har så "JÄVLA" kul tillsammans♥
Men nu ska jag gå och lägga på nått grejsi mojs på bränn märket jag fick förut;)

Puzz på er//linneavillntskiljasfrånsinklass

Kommentarer
Postat av: mandacool

vi hade så jävla kul idag<333

måste vi göra om:)<33

2010-06-08 @ 22:33:06
URL: http://mandaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0