Tre bimbos elr vad

Heej

Nu har jag kommit hem från skolan,och det gick hyvsat bra på lektionerna vi
hade idag,trodde att jag hade missat mer,men det hade jag inte gjort.
På SO lektionen så fick vi inte så mycket gjort,men hallå det fanns faktiskt inget
i fakta böckerna om AMAZONERNA,och då var jag,manda,julia och poles
tydligen 3 bimbos och en poles,det tyckte vår SO lärare att vi var.....hum....
Men på onsdag så får vi iallafall sovmorgon
skönt.
Nu måste jag plugga plugga plugga.
Om jag hittar USB sladden så kmr det några bilder från skolan sen:)


Hahah var tvungen att ladda upp bilden,men den är från Frankrike för
typ 4 års sen


Kommentarer
Postat av: mandacool

söööt<33

2010-10-04 @ 16:24:44
URL: http://mandaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0