Göteborg

Heej
Nu var det länge sen jag var inne på min blogg
för både min och mammas och pappas dator är på lagning.
Men nu så är jag i Göteborg,hos mina kusiner,så jag fick låna
fredriks dator som tur;)
Idag så har vi varit på stan och jag köpte

Jeans-Topshop

Linne-Gina

Shorts-Tessie

Shorta-Monki

Shampo(så att man får brunare hår)

T-shirt &en overzise tröja-gina(för tidig födelsdagspresent av faster)

Tror det var allt,men en jätte mysig dag på stan får se när näste inlägg kmr,men imorgon så ska vi på liseberg jippi det kmr att bli kul,kanske kmr några bilder när jag kmr hem får se,om jag fått min dator

Puzz//liinnea


Kommentarer
Postat av: mandacool

Det var säkert jätte fina saker jag måste få se dom om du fortfarande vill vara vän med mig.

(hihi)

Vi måste vara snart

2010-09-06 @ 08:21:14
URL: http://mandaskold.blogg.se/
Postat av: Korneliusveronica

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 @ 14:35:17
URL: http://korneliusveronica.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0