Sakna

Heej

Idag så har det varit en LÅNG DAG
Först så var det skola till 20 över 3 .
vi hade lite tur vi sm hade franska vi fick håltimma för våran
franska lärare var sjuk..
Sen så har jag och Frida gjort klart våra kuddar,dom blev så snygga.
Sen efter skolan så vah det gitarr det gick urrrrdåligt
Sen så köpte jag en ny kalender och en miniräknare till matten
 med mamma till skolan,sen så handla vi mat.
Så nu så har jag suttit och gjort läxor BLÄ

Nu så har jag valt artist (gjorde det i förgår men ändå)
Det Håkan Hellström:)
 
inte bästa bilden

fysik suger


och så har farmor åkt hem nu så jag kmr att sakna henne nu
vet inte driekt när jag kmr att träffa henne nästa gång:(


Kommentarer
Postat av: frida

HIHI finaste kuddeeeeeeeen :D:D:D

<3<3<3

2010-09-23 @ 17:53:17
URL: http://friidaajaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0