Vad nöjd med allt som livet ger-.-

Heejsan

Dagen idag har vairt bra förutom alla sugiga lektioner-.-
Först SO PROV,det gick urdåligt,hade ju såklart HJÄRNSLÄPP
Sen hade vi matte och då fick vi svaren på vår diagnos och jag blev
inte nöjd-.-.-.-.-
Sen på fysiken "så" hade vi ett fysik test,och då fick jag också hjärsläpp
såklart men skyller på att fysik är så himla tråkit hahaha,
men jag får ta och plugga mer näste vecka,för den här veckan har det gått jätte
segt med det,men jag får ta och beättra på mig lite...
sen på idrotten hade vi inte hlr kul,och imorgon på idrotten ska vi ha
B M I test och vi får väl se hur det går hum men jaja-.-
aja

puzz puzz//liinneA


Kommentarer
Postat av: mandacool

jag tror säkert att det gick bra linne<33

2010-09-22 @ 19:14:27
URL: http://mandaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0