Slingar håret

Heej på er!
Just nu sitter jag med sling medel i håret.
Skulle egentligen på något med komförmationen i hult idag men
jag mår inte så jätte bra så jag har spenderat dagen framför TV och tittat på
The Hills.
Igår kväll efter dansen så gick jag och Linnea på stan.
Heheh jag råka handla upp alla pengarna på kortet
(på en halv timme)
så jag är pank-.-
(HOPPPSAN)
Sen så gick vi hem till henne och åt Tacos.
Men det blev köpt en linne från Hm,en body från monki och nya mysiga
mysbyxor från bikbok.
Bilder på det kommer ikväll eller i morgon.
Och så blev jag så glad igår för pappa sa att kan skulle hämta min mobil
Den är som ny.
(längsta inlägget på länge)

Kommentarer
Postat av: frida

trevligt :D

haha fin stavning, komförmationen ;)

hihi <3

2011-04-02 @ 18:45:57
URL: http://lemien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0