Stockholm i mitt hjärta!

Hej Hej, just nu sitter jag och pluggar!!! matte -.-
Jag var ju sjuk när vi hade matte prov sist så nu ska jag försöka plugga in
allt, men man kan ju säga att det inte går som på räls ;)
Iallafall så åkte jag från Frida vid fyra-tiden.
Vi kom hem från midnattmässan kl 1 igår natt, och vi både är öve räns
med att vi aldrig ska göra det någon mer gång.
När vi kom hem till henne så kollade vi allafall på film.
Idag så solade vi bara och träffa Adam, så det har varit riktigt bra dag, förrutom att Linnea inte sover här
inatt, hon skulla ju ha gjort det men så blev det inte tyvär.
Men som tur är så träffar jag henne imorgon och går vi väl på stan eller något annat kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0