Jag Var Bara Inte Gjord För Dessa Dar

God morgon!! jag vakna av att telefonen ringde klockan HALV ÅTTA!! och så är det ingen i andra luren ( eller nu vad man ska säga ) sen lägger jag på och så ringer det 5 min senare och då har jag självklart sommanat om och då så säger han i andra luren "Hej, det var eran tvättmaskin som det var fel på va" ( ungefär så )
Som sakt så är jag på asdåligt humör för jag har varit vaken sen dess och man ringer inte halv 8 till folk när man har sommarlov!!!!!!
Åå man ringer inte halv åtta asså, man gör bara inte det, specielt inte två gånger när man har svarat och jag fattar inte varför jag svara äns, jag brukar inte äns svara när det ringer..
ÅÅÅ JAG HAR ÅNGEST.
Så vad gör man när man är vaken tidigt och inte kan somna om, jo man gör frukost och tittar på TV
FUN LIFE.......

Kommentarer
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: tack tjejen:)

är du taggad inför hösten? framförallt, skolan?

2011-08-15 @ 13:55:05
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0