Hiss & Diss

 Alva  tyckte att jag skulla ta och börja med Hiss och Diss på bloggen.
Så nu gör jag det har aldrig gjort det någongång förut men någongång
måste ju vara den första.








Är en av dom
bästa hårprodukterna jag prövat.
Jag rekomenderar verkligen det.
Det finns att köpa hos frisören,har prövat det nu i typ mer
än ett halvår,och HISSAR det verkligen.
Det är bra för håret,det gör att håret blir mer glansigt och inte lika slitet.
Hårspryaen är verkligen tummen upp,håret stelnar inte så att det ser fult
ut som det kan bli om man använder använder andra hårprodukter,men det
beror ju först och främst vilket märke det är.







Proffs


Jag vet att det är många som använder proffs( och det har jag själv gjort)
Men om ni skulle pröva håologi så skulle ni nog se vilken skillnad det skulle bli på erat hår
men det är ju olika till person till person.
Men för mig är det en än riktig STOR DISS!





Kommentarer
Postat av: mandii♥

sv; hihi ne du ser jue bra ut :)<3

2011-03-08 @ 18:21:50
URL: http://mandaskold.blogg.se/
Postat av: Alva

:D<3

2011-03-09 @ 16:22:09
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0