SITTER OCH MYSER I MIN ROSA MORGONROCK

Heej på er, jag är mår inte bra idag, så jag är hemma från skolan.
Tänkte brätta om gårdagen nu.
Jag och Frida cyklade till det ställe vi skulle möta dom andra på, sen så gick vi i en av dom vandringlederna som finns där uppe, sen när vi skulle cykla hem så tyckte min mentor att vi skulle cykla en annan väg som vi aldrig hade cyklat ( han trodde att den gick snabbare ) vi började cykla åt det håll han sa åt oss, och vi kan väl säga att den blev 1 mil mer i spörgen, jag och Frida var inte så jätte glada när vi kom hem.
Sen på kvällen så hade jag genrep i Brunnsparken och det gick bra.
( det känns som om mitt huvud dunkar riktigt hör musik )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0